Το πρόβλημα του χώρου ήταν ότι το άνοιγμα της εισόδου του γκαράζ είναι μεγαλύτερο από τον τοίχο που υπάρχει δίπλα στο άνοιγμα. Ακόμα και εάν κατά το άνοιγμα της γκαραζόπορτας κάλυπτε την πόρτα εισόδου πεζών που υπάρχει στη συνέχεια του τοιχείου, πάλι δεν έφτανε να ανοίξει όλη η γκαραζόπορτα.
Τη λύση στο πρόβλημα έδωσε για άλλη μία φορά η συρόμενη τηλεσκοπική γκαραζόπορτα με 2-φύλλα που κινούνται ταυτόχρονα προς μία κατεύθυνση, με ένα συρόμενο μοτέρ.
Το στρωμένο δάπεδο με πλακάκια, κόπηκε περίτεχνα και τοποθετήθηκε ο διπλός οδηγός στο έδαφος.
Το σχέδιο των φύλλων υπολογίστηκε με μεγάλη ακρίβεια κατά την κατασκευή τους ώστε όταν τα φύλλα είναι κλειστά, να φαίνονται ολόκληρα τα χιαστά μοτίφ και οι ταμπλάδες που συνθέτουν την επένδυση των φύλλων.
Συνήθως συναντάμε γκαραζόπορτες που το τελευταίο μέρος τους είναι κρυμμένο πίσω από τσιμεντένια κολώνα ή από τοιχείο γιατί δεν έχουν υπολογιστεί σωστά από την αρχή της κατασκευής τους. Αυτό έχει ως συνέπεια να χάνει η γκαραζόπορτα όλη την καλαισθησία της.
Τα φύλλα ανοίγουν με ένα συρόμενο μοτέρ και μαζεύονται ταυτόχρονα πίσω από το τοιχείο, αφήνοντας ελεύθερο όλο το άνοιγμα της εισόδου του γκαράζ.
Το συρόμενο μοτέρ είναι της Ιταλικής εταιρείας Bft, είναι με λειτουργία κινητήρα στα 24V (παροχή 230V), δίνει ομαλή και γρήγορη κίνηση στα τηλεσκοπικά φύλλα και κάνει άμεσο και ακριβές στοπ στα τέρματα της διαδρομής, χάρη στα μαγνητικά τερματικά που διαθέτει.
Ο ηλεκτρονικός πίνακας διαθέτει οθόνη προγραμματισμού δίνοντας τη δυνατότητα για ρυθμίσεις ακριβείας μέσω του πλούσιου ηλεκτρικού μενού του.
Τέλος, παρά την αναγνώριση εμποδίου που διαθέτει το μοτέρ με άμεση αντιστροφή της πόρτας, συνδέθηκαν και φωτοκύτταρα ασφαλείας ώστε η εγκατάσταση να είναι ασφαλής στη χρήση της και επιπλέον ρυθμίσαμε αυτόματο κλείσιμο ώστε να εξασφαλίσουμε ότι η πόρτα δεν θα ξεχαστεί ποτέ ανοιχτή.
Η Ιταλική εταιρεία Fac srl έχει δώσει πολύ σημασία στη λεπτομέρεια και στην ασφάλεια και αυτό είναι που μας έκανε να συνεργαστούμε μαζί τους και να τους αντιπροσωπεύουμε σε Ελλάδα και Κύπρο.
Βίντεο εγκατάστασης