Η συρόμενη πόρτα κατασκευάστηκε σε μήκος 9 μέτρων για να καλύψει το πλάτος του δρόμου που οδηγεί στη μονή του Αγίου Κυπριανού.
Πλαϊνά σταθερά σημεία δεν υπάρχουν παρά μόνο οι κατηφορικές πλαγιές του βουνού.
Η υποδομή για τη στήριξη της πόρτας ήταν μία πραγματική πρόκληση. Όλες οι εργασίες αποτυπώνονται στις φωτογραφίες που δείχνουν από την αρχή ως το τέλος την προεργασία, την υποδομή, την εφαρμογή, την ποιότητα των υλικών και τη λειτουργία του συστήματος.
Η τσιμεντένια έδραση έγινε όπως ορίζουν οι προδιαγραφές του συστήματος Cantilever (= πόρτα πρόβολος) της Ιταλικής εταιρείας Fac srl.
Για τη στήριξη της πόρτας στην ανοιχτή της θέση, κατασκευάστηκαν διπλές αντηρίδες σε μορφή Π αφού η πόρτα ανοίγει προς την πλαγιά του βουνού.
Για τη στήριξη της πόρτας στην κλειστή της θέση, κατασκευάστηκε μονή αντηρίδα σε μορφή Π μέσα στην οποία η πόρτα κλείνει και <φωλιάζει> στο ειδικό εξάρτημα του συστήματος.
Η κύρια πόρτα που φράζει το δρόμο είναι 6 μέτρα ενώ η <ουρά> είναι άλλα 3 μέτρα. Αυτά τα 3 μέτρα σε συνδυασμό με τα ισχυρά τρόλλεϋ του συστήματος και τα βαρέως τύπου υλικά κατασκευής είναι που συγκρατούν τη συρόμενη γκαραζόπορτα στον αέρα και δεν χρειάζεται ράουλα και οδηγό εδάφους.
Εφαρμόζοντας το σύστημα αυτό στο συγκεκριμένο χώρο, χωρίς οδηγό εδάφους και με το κενό που αφήνει η πόρτα στο κάτω μέρος, τα νερά της βροχής, τα χώματα, οι πέτρες και το χιόνι, δεν επηρεάζουν σε τίποτα τη συνεχή λειτουργία της πόρτας Cantilever.
Η αυτοματοποίηση της Cantilever συρόμενης γκαραζόπορτας έγινε με το μηχανισμό REV της Ιταλικής εταιρείας Dea System, το οποίο είναι κατάλληλο για βάρος φύλλου έως 1400 κιλά και συχνή χρήση λειτουργίας.
Βίντεο εγκατάστασης