Όλο το άνοιγμα της πρόσοψης του οικοπέδου καλύφθηκε με μία συρόμενη γκαραζόπορτα μήκους περίπου 6,0 μέτρα και με μια σταθερή κατασκευή μήκους επίσης 6,0 μέτρων και σε ίδια εμφάνιση με την πόρτα.
Οι μεταλλικές κατασκευές έγιναν με ενισχυμένα γαλβανισμένα υλικά που κατόπιν βάφτηκαν με ηλεκτροστατική βαφή φούρνου.
Οι στηρίξεις τους έγιναν με μπετό και με ειδικά έδρανα με αγκύρια.
Η ράγα κύλισης τοποθετήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπει την απορροή των υδάτων αλλά ταυτόχρονα και με ειδικές ενισχύσεις για τη συχνή διεύλευση οχημάτων.
Το σχέδιο του δικέφαλου αετού έγινε με κοπή Laser και στη συνέχεια τοποθετήθηκαν πίσω από τους αετούς, ίσιες λαμαρίνες σε κίτρινο χρώμα για τη δημιουργία αντίθεσης.
Οι διακοσμητικές μαργαρίτες βάφτηκαν επίσης για αντίθεση σε κίτρινο χρώμα λόγω της μεγάλης επιφάνειας πράσινου χρώματος.
Για την ηλεκτροκίνηση αυτής της ιδιαίτερα βαριάς κατασκευής τοποθετήθηκε ένας πολύ αξιόπιστος μηχανισμός της Ιταλικής εταιρείας FAAC 741 που είναι κατάλληλος για βάρος πόρτας έως 900 κιλά και συχνή χρήση.
Ο φανός και τα φωτοκύτταρα τοποθετήθηκαν για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων και των πεζών.
Συρομενη πορτα με λαμαρινα υψος130 με 480 μακρος γαλβανιζε με μοτερ ανοιγμα αριστερα μια τιμη