Απλό, μοντέρνο σχέδιο λιτής αρχιτεκτονικής φτιαγμένο με βαρέως τύπου υλικά σιδήρου για αντοχή στο χρόνο και με μεγάλο μεράκι για να πετύχουμε ακρίβεια στην εφαρμογή, στη στήριξη και άριστο οπτικό αποτέλεσμα.
Αυτό μας ζητήθηκε και αυτό υλοποιήσαμε.
Αφού διαμορφώθηκε ο περιβάλλοντας χώρος από μπετά, δάπεδα, πέτρινες κολώνες και καθορίστηκε η διάταξη των πορτών και της περίφραξης, ήρθε η δική μας στιγμή. Έγιναν οι τελικές μετρήσεις και ξεκινήσαμε την κατασκευή.
Το άνοιγμα της εισόδου καλύφθηκε με πόρτα για τους πεζούς σε διάσταση πλάτους περίπου 1 μέτρο, στερεώθηκε κολώνα από βαρέως τύπου σιδηροδοκό και εν συνεχεία τοποθετήσαμε τη συρόμενη γκαραζόπορτα σε διάσταση περίπου 4 μέτρα. Το ύψος των πορτών έγινε στα 2 μέτρα.
Πάνω στη σταθερή κολώνα από κοιλοδοκό σιδήρου, δημιουργήθηκε από τη μια η υποδοχή κλεισίματος της πόρτας πεζών με κλειδαριά και κυπρί και από την άλλη κολλήθηκε η υποδοχή κλεισίματος της συρόμενης πόρτας.
Και οι δύο πόρτες έχουν επένδυση από γαλβανισμένες λαμαρίνες μέσα και έξω.
Στη συρόμενη πόρτα, λόγω της μεγάλης επιφάνειας, δημιουργήσαμε δύο πολύ διακριτικές οριζόντιες εσοχές (σκωτίες) οι οποίες είναι και όλη η ομορφιά της.
Λόγω της υγρασίας του περιβάλλοντος και του μεγάλου μεγέθους και βάρους της γκαραζόπορτας, τα ράουλα κύλισης είναι διαμέτρου Φ120 με διπλά ρουλεμάν τύπου U με μασίφ στρογγυλό οδηγό εδάφους για αντοχή στο χρόνο.
Η πόρτα πεζών καλύφθηκε με ίσιες γαλβανισμένες λαμαρίνες. Το εξωτερικό πόμολο κατασκευάστηκε από εμάς με ενισχυμένο σίδηρο σε μήκος περίπου 1.30μ.
Τα κάγκελα της μάνδρας ήταν το μεγάλο στοίχημα για εμάς. Οι δοκοί σιδήρου τοποθετήθηκαν σε κάθετη διάταξη με κενό 5 εκατοστά μεταξύ τους χωρίς οπτική διασύνδεση μεταξύ των σιδήρων. Αυτό το κενό διατηρήθηκε σε όλο το μήκος της μάνδρας, χωρίς να αποκλίνει κανένα σίδερο.
Η σύνδεση στη βάση των κάγκελων θα καλυφθεί με μπετόν και το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σαν να αναδύονται ανεξάρτητα σίδερα μέσα από την πέτρινη μάνδρα.
Πιστός σύμμαχος και σε αυτή την εγκατάσταση ήταν ο γερανός του φορτηγού της εταιρείας μας, αφού το κάθε κομμάτι κάγκελο ζυγίζει 180 – 200 κιλά και το βάρος της συρόμενης πόρτας ξεπέρασε τα 550 κιλά.