Το έδαφος δεν ήταν ίσιο ώστε να στρωθεί ο οδηγός εδάφους. Κατόπιν συμφωνίας με τους τεχνικούς του πελάτη, το έδαφος αλφαδιάστηκε με οπλισμένο μπετό και περάστηκαν οι ανάλογες ηλεκτρολογικές παροχές.
Στη συνέχεια τοποθετήσαμε τον οδηγό εδάφους ο οποίος είναι βιομηχανικού τύπου κατασκευασμένος από λάμα σιδήρου και μασίφ στρογγυλό για να αντέχει τη συχνή διέλευση των οχημάτων της πολυκατοικίας.
Η συρόμενη πόρτα κατασκευάστηκε με πλαίσιο από κοιλοδοκούς διατομής 3 χιλιοστών και επενδύθηκε με λευκές σανίδες Wpc.
Η γκαραζόπορτα <ασφαλίστηκε> με διπλή αντηρίδα μορφής Π. Δηλαδή, δύο δοκοί κατεβαίνουν εσωτερικά και δύο δοκοί εξωτερικά οι οποίοι επενδύθηκαν με ίσια γαλβανισμένη λαμαρίνα ώστε να μην φαίνεται το μοτέρ από έξω. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίσαμε ότι σε κάθε περίπτωση αστοχίας, η γκαραζόπορτα δεν θα πέσει στο πεζοδρόμιο.
Μία μεγάλη κασέτα τεφλόν τοποθετήθηκε στο πάνω σημείο των αντηρίδων και σε συνδυασμό με την ειδική υποδοχή κλεισίματος της πόρτας, εξασφαλίσαμε ότι η γκαραζόπορτα δεν μπορεί ούτε να αποσπαστεί δηλαδή να ανασηκωθεί από τη θέση της.
Η γκαραζόπορτα αυτοματοποιήθηκε με το συρόμενο μοτέρ Livi6/24X/M της Ιταλικής εταιρείας Dea System. Το μοτέρ είναι με λειτουργία κινητήρα στα 24V, διαθέτει αναγνώριση εμποδίου με άμεση αντιστροφή της πόρτας, ομαλή και σωστή λειτουργία.
Τοποθετήσαμε το μοτέρ επάνω στο χαμηλό μαντράκι της εισόδου, σε ειδικά κατασκευασμένη βάση, ώστε να μην κλείσει επιπλέον χώρο από τη ράμπα του γκαράζ.
Η γκαραζόπορτα εφοδιάστηκε με όλα τα συστήματα ασφαλείας όπως διπλά ζεύγη φωτοκυττάρων (μέσα και έξω από την πόρτα) και φανό προειδοποίησης κίνησης της πόρτας.
Το έργο ολοκληρώθηκε και είμαστε σίγουροι και ήσυχοι για τη σωστή και ασφαλή λειτουργία της γκαραζόπορτας.
Ικανοποιώντας την κάθε επιθυμία των ενοίκων, ο διαχειριστής δείχνει ευχαριστημένος με το ωραίο αποτέλεσμα.