Το άνοιγμα εισόδου για το οίκημα είναι μικρό και μοναδικό. Η είσοδος αυτή εξυπηρετεί το αυτοκίνητο αλλά και τους πεζούς.
Για το λόγο αυτό επιλέχθηκε η εγκατάσταση μίας συρόμενης γκαραζόπορτας που στην επέκτασή της έχει την πόρτα εισόδου πεζών.
Η πόρτα πεζών είναι αυτόνομη, δεν είναι ενσωματωμένη στη συρόμενη γκαραζόπορτα και για το λόγο αυτό δεν περιορίζεται στο ύψος, δεν υπάρχουν εμπόδια στο πέρασμα των πεζών όπως το πανωκάσι και το κατωκάσι του πλαισίου αλλά ούτε και οδηγό στο έδαφος στο σημείο που πατάει ο πεζός.
Η επένδυση της συρόμενης γκαραζόπορτας έγινε με σανίδες Wpc σε 3D νερά ξύλου και απόχρωση τικ. Οι σανίδες στερεώθηκαν σε ειδικά διαμορφωμένες προτρυπημένες βάσεις και χρησιμοποιήθηκαν ανοξείδωτες καρόβιδες για τη στήριξή τους.
Τοποθετήθηκε προφίλ μορφής Π στο άνω μέρος της πόρτας, μέσα στο οποίο γίνεται η κρυφή κύλιση των τεφλόν ράουλων.
Ο κοιλοδοκός μορφής Γ είναι η λεγόμενη αντηρίδα στήριξης της πόρτας. Σε οποιαδήποτε αστοχία κίνησης, πρόσκρουσης κλπ, η αντηρίδα συγκρατεί την πόρτα από τυχόν πτώση.
Η πόρτα ηλεκτροκινήθηκε με συρόμενο Ιταλικό μοτέρ Dea Livi6/X 24V το οποίο διαθέτει αναγνώριση εμποδίου με άμεση αντιστροφή της πόρτας και μαγνήτες τερματικών για απόλυτο σταμάτημα στα δύο τέρματα.
Επίσης, συνδέθηκαν φωτοκύτταρα για την ασφαλή διέλευση οχημάτων και πεζών.