Τοποθετήσαμε επάλληλες συρόμενες γκαραζόπορτες με συρόμενα μοτέρ της Ιταλικής εταιρείας DEA, μοντέλο LIVI/N 24V.
Στο έργο αυτό, οι προκλήσεις ήταν πολλές:
-
Ανηφορικό έδαφος από το δρόμο προς το εσωτερικό των γκαράζ
-
Έδαφος με πλαγιοκλίση 25% στο μήκος της πρόσοψης
-
Συχνές διελεύσεις οχημάτων
-
Μεγάλα μήκη συρόμενων πορτών
-
Μετρήσεις ακριβείας και κατασκευή γκαραζοπορτών με μεγάλες απαιτήσεις
Οι γκαραζόπορτες κατασκευάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε στην κλειστή τους θέση να φαίνονται ίσιες με υψομετρική διαφορά 30 εκατοστά η μία από την άλλη.
Τα φύλλα των συρόμενων πορτών κατασκευάστηκαν με κοιλοδοκούς σιδήρου πάχους 3 χιλιοστών για αντοχή στο χρόνο και στη χρήση.
Η επένδυση έγινε από κάθετες φάσες σιδήρου σε λοξή διάταξη.
Κατόπιν συμφωνίας, τοποθετήσαμε πρώτα τους οδηγούς εδάφους οι οποίοι κατασκευάστηκαν από ενισχυμένα σίδερα μορφής Η και στρογγυλά μασίφ Φ18 για αντοχή στις συχνές διελεύσεις.
Για λόγους ασφαλείας τοποθετήθηκαν υδραυλικά φρένα ώστε σε κάθε περίπτωση οι γκαραζόπορτες να μην φύγουν στο κατηφορικό έδαφος. Τα υδραυλικά φρένα, “φρενάρουν” τις κατηφορικές συρόμενες πόρτες και τις συγκρατούν ώστε να είναι εφικτή και η απασφάλιση για τη χειροκίνησή τους σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.
Τα συρόμενα μοτέρ τοποθετήθηκαν το ένα εξωτερικά και το άλλο εσωτερικά.
Στα σημεία εγκατάστασης των συρόμενων μοτέρ δημιουργήθηκαν ισχυρές αντηρίδες από κοιλοδοκούς για τη στήριξη των δύο συρόμενων πορτών.
Τοποθετήσαμε δύο ζεύγη φωτοκύτταρα ασφαλείας:
– Ένα ζεύγος για την εξωτερική συρόμενη γκαραζόπορτα
– Ένα ζεύγος για την εσωτερική συρόμενη γκαραζόπορτα
Εφαρμόστηκε η βασική διάταξη ασφαλείας που αφορά τις επάλληλες συρόμενες πόρτες, δηλαδή η διακοπή του ρεύματος στο ένα μοτέρ όταν λειτουργεί το δεύτερο και αντίστροφα.
Ρυθμίστηκαν τα τηλεχειριστήρια και ο χρόνος αυτόματου κλεισίματος ώστε μετά τη διέλευση των αυτοκινήτων, οι γκαραζόπορτες να κλείσουν μόνες τους και να μην ξεχαστούν ποτέ ανοιχτές.

















