Τα 12 μέτρα περίπου της πρόσοψης καλύφθηκαν με δυο συρόμενες επάλληλες πόρτες.
Το δέντρο του πεζοδρομίου δεν απότελεσε πρόβλημα στην εγκατάσταση αφού τα 30-35 εκατοστά είναι το σταθερό σημείο σύνδεσης των επάλληλων πορτών και ο απαιτούμενος χώρος εγκατάστασης για τα συρόμενα μοτέρ.
Οι συρόμενες πόρτες κατασκευάστηκαν από κοιλοδοκούς σιδήρου πάχους 3 χιλιοστών και επενδύθηκαν με ίσιες γαλβανισμένες λαμαρίνες διπλής όψης.
Κατόπιν συνεννόησης με τους τεχνικούς του πελάτη, κατασκευάστηκε η τσιμεντένια βάση για το διπλό οδηγό εδάφους από οπλισμένο, ενισχυμένο μπετό για αντοχή του βάρους των πορτών σε βάθος χρόνου και οι τσιμεντένιες υπερυψωμένες βάσεις για την εγκατάσταση των συρόμενων μοτέρ.
Η πόρτα πεζών κατασκευάστηκε σε ίδιο σχέδιο με τις συρόμενες πόρτες.
Λόγω του βάρους της, οι μεντεσέδες είναι Ιταλικά ρουλεμάν διαμέτρου Φ50. Οι μεντεσέδες αυτοί προσφέρουν ομαλή κίνηση του φύλλου της πόρτας και είναι κατάλληλοι για μεγάλη χρήση.
Το πόμολο της πόρτας κατασκευάστηκε από λάμα σιδήρου με ειδικούς αποστάτες, τοποθετήθηκε κυπρί, κλειδαριά και εσωτερική χειρολαβή.
Στη συνέχεια της περίφραξης που προϋπήρχε, τοποθετήσαμε ανισομεγέθη πλαίσια σιδήρου ντυμένα με λαμαρίνες τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με κοντά κολωνάκια σιδήρου.
Το σχέδιο του κάγκελου έρχεται σε απόλυτη αρμονία με το σχέδιο των συρόμενων πορτών και της πόρτας πεζών αλλά ταυτόχρονα έχει το δικό του ιδαίτερο σχέδιο.
Βίντεο εγκατάστασης