Ο αρχιτέκτονας σχεδίασε και εμείς δημιουργήσαμε την πιο επιβλητική πύλη για είσοδο ξενοδοχείου στη Μύκονο.
Πέραν από το καλαίσθητο σχέδιο, η πρόκληση για εμάς ήταν η κατασκευή μίας σταθερής και στοιβαρής γκαραζόπορτας που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στο δυνατό αέρα και στην υγρασία του νησιού σε βάθος χρόνου.
Θα ήταν εντελώς διαφορετικά τα κατασκευαστικά σχέδια και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν εάν π.χ η γκαραζόπορτα αυτή ήταν να τοποθετηθεί στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη. Για τη Μύκονο όμως τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά.
Η κατασκευή αποτελείται από δύο συρόμενες γκαραζόπορτες με κίνηση <αυλαία> δηλαδή η μία ανοίγει αριστερά, η άλλη δεξιά και οι δύο μαζί κλείνουν στη μέση του ανοίγματος.
Όλα τα εσωτερικά σίδερα της κατασκευής είναι από γαλβανισμένους κοιλοδοκούς πάχους 4 χιλιοστών με πυκνές εσωτερικές στηρίξεις για στοιβαρότητα και για να διευκολύνουμε την εγκατάσταση της εξωτερικής ξύλινης επένδυσης.
Το τυφλό φύλλο της λαμαρίνας που συνδέει το χαμηλό με το ψηλό μέρος της κατασκευής είναι πάχους 2 πόντων!
Στην κάθε κατασκευή ηλεκτροσυγκολήθηκαν τα υλικά και δημιουργήθηκαν τα βασικά πλαίσια. Το σπουδαιότερο είναι το σύστημα κίνησης της γκαραζόπορτας.
Οι πόρτες είναι συρόμενες αλλά χωρίς οδηγό στο έδαφος.Το σύστημα Cantilever gate κάνει τα φύλλα να κινούνται ως πρόβολος χωρίς να υπάρχουν ράουλα κύλισης και οδηγοί στο έδαφος.
Η μόνη στήριξη είναι τα μεγάλα τρόλευ του συστήματος στο πίσω μέρος των πορτών, δηλαδή στα σημεία των πορτών που παραμένουν κρυμμένα πίσω από τις μάνδρες.
Τα τρόλευ είναι στερεωμένα σε ισχυρό οπλισμένο μπετόν, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει το Ιταλικό σύστημα της εταιρείας Fac srl.
Όλες οι υπόλοιπες στηρίξεις όπως τα τεφλόν και άλλα εξαρτήματα τοποθετήθηκαν με πολύ ενισχυμένο και κρυφό τρόπο ώστε τίποτα να μη χαλάσει την καλαισθησία της κατασκευής. Όλα τα εξαρτήματα είναι ανοξείδωτα για αντοχή στην υγρασία.
Η ηλεκτροκίνηση των συρόμενων πορτών έγινε με δύο μοτέρ της Ιταλικής εταιρείας Dea System, μοντέλα GULLIVER 18ΝΕΤ, κατάλληλα για βάρος φύλλου πόρτας έως 2100 κιλά.Τοποθετήθηκαν ενσύρματα φωτοκύτταρα για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων.
Το έργο μας ολοκληρώθηκε και το συνεργείο επέστρεψε στην Αθήνα έχοντας εμπλουτίσει την πείρα του από άλλη μία πρόκληση.
Βίντεο εγκατάστασης