Ο χώρος είχε μια παλιά κατασκευή ανοιγόμενων πορτών η οποία δεν εξυπηρετούσε τα δίκυκλα που θα φιλοξενούσε το parking, αφού η προηγούμενη χρήση του χώρου ήταν διαφορετική.
Το άνοιγμα έπρεπε να διαμορφωθεί και να αυτοματοποιηθεί.
Ξηλώθηκε η παλαιά κατασκευή και τοποθετήθηκε ενιαία πλαίσιο που περιλαμβάνει ανοιγόμενη πόρτα για τα δίκυκλα και μια μικρή πόρτα πεζών.
Η προσαρμογή της νέας κατασκευής ήταν δύσκολη λόγω της ιδιαιτερότητας του χώρου.
Τα πλαίσια στήριξης και οι πόρτες κατασκευάστηκαν από κοιλοδοκούς διαστάσεων 80Χ40 και ταμπλάδες από γαλβανισμένη λαμαρίνα πάχους 2 χιλιοστών.
Έγινε μια <τυφλή κατασκευή> ώστε να μην υπάρχει οπτική επαφή με το εσωτερικό του χώρου και τα μηχανάκια να είναι ασφαλισμένα.
Στην ανοιγόμενη γκαραζόπορτα τοποθετήθηκε γνήσιος και αξιόπιστος γερμανικός ανοιγόμενος μηχανισμός (μπράτσο) που είναι ιδανικός για απεριόριστα ανοιγοκλεισίματα ημερησίως χωρίς προβλήματα.
Ο πίνακας τηλεχειρισμού στερεώθηκε ψηλά στον τοίχο ώστε να μην εμποδίζει τους διερχόμενους.
Η πρόσβαση στο γκαράζ γίνεται με μαγνητικές κάρτες που δόθηκαν στους πελάτες του parking. Οι καρταναγνώστες τοποθετήθηκαν εσωτερικά και εξωτερικά του χώρου.
Με την επίδειξη της μαγνητικής κάρτας, η καταγραφή της εισόδου και εξόδου του κάθε πελάτη, γίνεται με ειδικό πρόγραμμα στον Η/Υ του ιδιοκτήτη του parking. Με τον τρόπο αυτό ο ιδιοκτήτης γνωρίζει την ώρα εισόδου, την ώρα εξόδου, τη συχνότητα προσέλευσης και άρα τις χρεώσεις του στον κάθε πελάτη.
Η ασφάλεια των διερχόμενων πεζών και δικύκλων επιτεύχθηκε με την τοποθέτηση φωτοκυττάρων
Τα φωτοκύτταρα ασφαλείας βιδώθηκαν σε ύψος 50 εκατοστών περίπου από το έδαφος, εσωτερικά και εξωτερικά του χώρου.
Τα πλαίσια των πορτών βάφτηκαν με κόκκινο μίνιο εκτός από τις λαμαρίνες που είναι γαλβανισμένες και απαιτούν ειδική προεργασία βαφής.
Μετά το πέρας των εργασιών, η κατασκευή βάφτηκε από τον πελάτη και κολλήθηκαν τα απαραίτητα διαφημιστικά.