Αντικαταστήσαμε τα παλιά ανοιγόμενα μοτέρ με νέους ανοιγόμενους υδραυλικούς μηχανισμούς.
Η ιδιαιτερότητα σε αυτά τα μοτέρ είναι ότι λειτουργούν ως Master/Slave δηλαδή ένας κύριος και ένας δευτερεύον κινητήρας.
Τα μοτέρ επικοινωνούν μεταξύ τους με σωλήνες ελαίου και έχουν ταυτόχρονη κίνηση. Είναι κατάλληλα για βάρος φύλλου έως 1000 κιλά με μήκος έως 7 μέτρα.
Ο ένας υδραυλικός κινητήρας τοποθετήθηκε στο κάτω μέρος της γκαραζόπορτας και ο δεύτερος κινητήρας σε ύψος 2,20μ, στο τελικό πάνω σημείο της πόρτας.
Η κοινή εντολή λειτουργίας που δέχονται από έναν ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου, επιτρέπουν την ταυτόχρονη ώθηση της πόρτας και την ολοκλήρωση της διαδρομής της, παρά τις αντίξοοες καιρικές συνθήκες της Μυκόνου όσον αφορά τον δυνατό αέρα.