Ως Garazoporta.gr κατασκευάζουμε γκαραζόπορτες τα τελευταία 30 χρόνια. Έχουμε μιλήσει με χιλιάδες ενδιαφερόμενους αλλά και τεχνικούς. Δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο ως γενικό οδηγό για όποιον/α κάνει έρευνα αγοράς για την εγκατάσταση γκαραζόπορτας.

Προσφορά δεν είναι μόνον η τιμή αλλά και τα υλικά, οι προδιαγραφές κατασκευής, εγκατάστασης, ασφάλειας και η εγγύηση.

Σημείωση: Προτείνουμε να συγκρίνετε τις προσφορές βάσει όλων των χαρακτηριστικών τους και να αναθέσετε το έργο στον καταλληλότερο κατασκευαστή συμβάλλοντας έτσι στην ανάδειξη των έντιμων, καταρτισμένων και σοβαρών επαγγελματιών.

Το πλαίσιο της γκαραζόπορτας πρέπει να κατασκευάζεται από κοιλοδοκούς και όχι από στραντζαριστά σίδερα.

Η διαφορά αυτών των δυο είναι στο πάχος του τοιχώματος του σιδήρου και όχι στη διάσταση. Πόσο χοντρό είναι δηλαδή το σίδερο.

Κοιλοδοκοί

Δείγματα κοιλοδοκών.

Το πάχος του σιδήρου των κοιλοδοκών πρέπει να είναι από 3 χιλιοστά και πάνω, ανάλογα το μήκος της γκαραζόπορτας.

Προσοχή! Τα στραντζαριστά σίδερα πάχους 1,1 ή 1,4 ή ακόμα και 1,8 χιλιοστά, που κακώς χαρακτηρίζονται ως κοιλοδοκοί, δεν παρέχουν αντοχή στη διάβρωση με συνέπεια τη γρήγορη στρέβλωση της πόρτας.

Η διάσταση του κοιλοδοκού, το μήκος δηλαδή και το πλάτος του, καθορίζεται από το μήκος της γκαραζόπορτας και το Σύστημα Κίνησης που χρησιμοποιείται. Οι προδιαγραφές σιδήρου που αναφέρονται στα τεχνικά φυλλάδια του κάθε Συστήματος Κίνησης δεν είναι ενδεικτικές, πρέπει να τηρούνται αυστηρά ώστε να διατηρηθεί η ευθύτητα της γκαραζόπορτας, να αποφευχθεί η γρήγορη διάβρωση του σιδήρου και να υπάρχει η απαιτούμενη επιφάνεια για την προσαρμογή του Συστήματος Κίνησης, εάν δεν πρόκειται για απλές συρόμενες ή ανοιγόμενες γκαραζόπορτες.

Σημείωση: Δεν προτείνουμε συγκεκριμένες διαστάσεις σιδήρου για την κατασκευή του πλαισίου διότι μία γκαραζόπορτα μπορεί να έχει μήκος, π.χ. έως 20 μέτρα και ύψος έως 3 μέτρα. Η διάσταση λοιπόν, επιλέγεται από τον κατασκευαστή και πρέπει να είναι ανάλογη του μήκους και του ύψους της γκαραζόπορτας ώστε να αντέξει το φορτίο.

Ενδεικτικά αναφέρουμε το ελάχιστο μέγεθος του πλαισίου για κάποια από τα είδη γκαραζοπορτών που κατασκευάζουμε: Παρατήρηση 1: Σε όλες τις περιπτώσεις, το ελάχιστο πάχος σιδήρου του πλαισίου είναι 3 χιλιοστά. Παρατήρηση 2: Για περισσότερες λεπτομέρειες, συμβουλευτείτε το τεχνικό φυλλάδιο του κατασκευαστή του Συστήματος Κίνησης που επιλέξατε.

Το εσωτερικό σχέδιο της γκαραζόπορτας είναι προσωπική σας επιλογή και αφορά μόνον την αισθητική του χώρου.

Δεν επηρεάζει τη λειτουργία των Συστημάτων Κίνησης διότι όλες οι στηρίξεις και τα εξαρτήματα των γκαραζοπορτών, όπως ράουλα, μεντεσέδες κ.λπ., προσαρμόζονται στο πλαίσιο και για αυτό οι προδιαγραφές κατασκευής των πλαισίων που περιγράφουμε στην προηγούμενη ενότητα, είναι τόσο κρίσιμες.

Υπάρχουν 2 είδη οδηγών:
    • Οδηγός γωνίας τύπου Λ.
    • Στρογγυλός οδηγός/ράγα τύπου Ω.
Οδηγοί τύπου Λ και τύπου Ω

Αριστερά: Οδηγός τύπου Λ. Δεξιά: Οδηγός τύπου Ω

Ο οδηγός τύπου γωνίας Λ επιλέγεται ως οικονομική λύση και πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο σε μικρές συρόμενες γκαραζόπορτες για περιορισμένη χρήση, δηλαδή λίγες διελεύσεις, π.χ. από 1 ή 2 αυτοκίνητα. Η στρογγυλή ράγα τύπου Ω κατασκευάζεται από μασίφ λάμα πάχους 1 πόντου με μασίφ στρογγυλό σίδερο διαμέτρου Φ18 ή Φ20 και χρησιμοποιείται σε συρόμενες γκαραζόπορτες επαγγελματικής χρήσης ή σε εισόδους πολυκατοικιών με πολλές διελεύσεις οχημάτων.

Προσοχή! Και στις δυο περιπτώσεις, η ράγα θα πρέπει να τοποθετείται πάνω σε οπλισμένο μπετόν ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος καθίζησης.

Αντιρρίδα είναι η κολώνα στήριξης της συρόμενης γκαραζόπορτας και την προστατεύει από πτώση σε περίπτωση που χτυπηθεί ή εκτροχιαστεί από τη ράγα.
Αντιρρίδα

Τοποθέτηση αντιρρίδας σε γκαραζόπορτα

Η αντιρρίδα πρέπει να προβλέπεται οπωσδήποτε και να κατασκευάζεται από κοιλοδοκό πάχους 3 χιλιοστών και πάνω και ύψος ανάλογο της γκαραζόπορτας. Παρόλο που ο ρόλος της είναι κρίσιμος για την ασφάλεια της κατασκευής, πρόκειται για είδος προς εξαφάνιση, μιας και λίγες φορές τη συναντούμε σε συρόμενες γκαραζόπορτες. Ίσως διότι λανθασμένα θεωρείται περιττή.
Τα ράουλα κύλισης είναι οι ρόδες της συρόμενης γκαραζόπορτας. Διατίθενται σε διάφορους τύπους και διαστάσεις. Οι συνήθεις διαστάσεις είναι από Φ80 και πάνω.
Ράουλα κύλισης

Ράουλα κύλισης

Εάν επιλεγεί διάσταση μικρότερη από αυτήν που πρέπει, τότε η γκαραζόπορτα κινείται πιο αργά και δυσκολότερα, σαν να είναι βαρύτερη, καταπονώντας πολύ περισσότερο το συρόμενο μοτέρ.

Σε μεγάλες γκαραζόπορτες με συχνή χρήση, προτείνονται ράουλα μεγάλης διάστασης και με διπλά ρουλεμάν.

Τα ράουλα κύλισης είναι άμεσα συνεργαζόμενα με τον οδηγό/ράγα εδάφους. Για οδηγό γωνίας τύπου Λ, πρέπει να επιλέγονται ράουλα τύπου V ενώ για στρογγυλό οδηγό τύπου Ω, πρέπει να επιλέγονται ράουλα τύπου U.
Τα ράουλα στήριξης είναι τα ροδάκια από τεφλόν που τοποθετούνται στο επάνω μέρος της γκαραζόπορτας μαζί με την αντιρρίδα. Το μέγεθος των ράουλων στήριξης πρέπει να είναι ανάλογο των διαστάσεων της γκαραζόπορτας. Σε μεγάλες δε, γκαραζόπορτες, πρέπει να χρησιμοποιούνται κασέτες ράουλων για μέγιστη ασφάλεια, στήριξη και προστασία από πτώση.
Κολώνα στήριξης Είναι η κολώνα πάνω στην οποία κολλιέται ο μεντεσές και κρεμιέται η γκαραζόπορτα.
Κολώνα στήριξης γκαραζόπορτας

Κολώνα στήριξης γκαραζόπορτας

Δεδομένου ότι η ανοιγόμενη γκαραζόπορτα θα βαρύνει ακόμα περισσότερο με το εσωτερικό σχέδιο που θα επιλεγεί αλλά και με το μηχανισμό (μοτέρ) που θα την κινεί, ευλόγως συμπεραίνουμε ότι το πάχος του σιδήρου της κολώνας στήριξης, πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το πάχος του σιδήρου του πλαισίου της γκαραζόπορτας. Έτσι λοιπόν, το πάχος του σιδήρου της κολώνας στήριξης για την μικρότερη γκαραζόπορτα, ξεκινά από 3 χιλιοστά και ανεβαίνει έως τα 6 χιλιοστά, ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης, το μήκος, το ύψος και το σχέδιο, αυτά δηλαδή που διαμορφώνουν το συνολικό βάρος στο σημείο στήριξης.
Μετά την κολώνα στήριξης, οι μεντεσέδες είναι το σημαντικότερο εξάρτημα στις ανοιγόμενες γκαραζόπορτες. Υπάρχουν διάφοροι τύποι με συνηθέστερους τους μεντεσέδες με φτερά.
Μεντεσέδες

Αριστερά: Μεντεσέδες με φτερά. Δεξιά: Μεντεσέδες με ρουλεμάν, πάνω και κάτω.

Στις ανοιγόμενες γκαραζόπορτες ο πύρος των μεντεσέδων πρέπει να έχει πάχος 2 εκατοστά. Οι καταλληλότεροι μεντεσέδες είναι αυτοί που διαθέτουν ρουλεμάν. Είναι ιδανικοί για μεγάλα βάρη, δίνουν ομαλή κίνηση και έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Αποτελούνται από άνω και κάτω μέρος. Και τα δυο μέρη όμως διαθέτουν ρουλεμάν.
Τα Συστήματα Κίνησης Γκαραζοπορτών δεν είναι πατέντες! Είναι εργοστασιακά προϊόντα με πιστοποιήσεις και προδιαγραφές ασφαλείας.
    • Διαθέτουν εργοστασιακή εγγύηση σωστής λειτουργίας.
    • Έχουν συνεχή παραγωγή και διαθεσιμότητα.
    • Έρχονται σε διάφορα μοντέλα ανάλογα με τη διάσταση της γκαραζόπορτας.
    • Διακινούνται σε όλες τις χώρες τις Ευρώπης και όχι μόνο.
    • Καλύπτονται πλήρως με ανταλλακτικά και αυτό τους δίνει συνέχεια στο χρόνο.
    • Είναι επώνυμα, είναι FAC.
Τα Συστήματα Κίνησης παρέχονται από την Garazoporta.gr σε τεχνικούς ώστε να κατασκευάσουν τις δικές τους λύσεις, για εσάς, τους πελάτες τους. Λόγω αυτού, εκ μέρους των κατασκευαστών των Συστημάτων Κίνησης και της Garazoporta.gr, τίθενται προδιαγραφές για τις κατασκευές ώστε να εξασφαλιστεί η τελική ποιότητα, ανάλογη με τα Συστήματα, και η μακροβιότητα των γκαραζοπορτών. Οι προδιαγραφές συνοδεύουν κάθε σύστημα και οι τεχνικοί υποχρεούνται να τις ακολουθήσουν εάν επιθυμούν να έχουν:
    • Εγγύηση καλής λειτουργίας εκ μέρους της Garazoporta.gr.
    • Τεχνική υποστήριξη κατά την κατασκευή και την τοποθέτηση.
Σημείωση: Οι τεχνικοί υποχρεούνται να σας ενημερώνουν για τις προδιαγραφές και τις εγγυήσεις που παρέχονται από την Garazoporta.gr.

Μετά από ένα ατύχημα ή δυστύχημα από πτώση γκαραζόπορτας, ακούμε το σχόλιο, “η βαριά γκαραζόπορτα έπεσε και καταπλάκωσε…”.

Η αιτία του ατυχήματος ή δυστυχήματος δεν είναι το βάρος της γκαραζόπορτας αλλά ο τρόπος κατασκευής και τοποθέτησής της.

Μία βαριά γκαραζόπορτα πρέπει να είναι εφοδιασμένη με βαρέως τύπου εξαρτήματα. Όταν δεν είναι, είτε από κακή επιλογή του κατασκευαστή, είτε για τη μείωση του κόστους κατασκευής, τότε τα αποτελέσματα είναι καταστροφικά. Σύντομα θα προκληθούν ζημιές, φθορές, βλάβες των μοτέρ που κινούν τις γκαραζόπορτες, ατυχήματα ή δυστυχήματα.

Δυστυχώς, η νομοθεσία σχετικά με τις γκαραζόπορτες και τους αυτοματισμούς στην Ελλάδα είναι πολύ πίσω ή και ανύπαρκτη σε σχέση με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, αφήνοντας έτσι περιθώρια δράσης σε επιτήδειους χωρίς γνώση και εμπειρία.

Στη σύγκριση των προσφορών μην μένετε μόνον στην τιμή! Συγκρίνετε τις προδιαγραφές κατασκευής, τις προδιαγραφές ασφαλείας και την εγγύηση. Ο “ακριβός” ίσως να είναι απλά αυτός που τηρεί όλες τις προδιαγραφές και φροντίζει για την ασφάλειά σας και την καλή λειτουργία της κατασκευής για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ηλεκτρομηχανικοί μηχανισμοί με μόνιμη λίπανση και τάση λειτουργίας 230V (μονοφασικοί)

Είναι οι πλέον οικονομικοί, ενώ υπάρχει τεράστια ποικιλία μοντέλων από πολλούς κατασκευαστές.

Έχουν μόνιμη λίπανση από γράσο στο εσωτερικό του κινητήρα.

Είναι κατάλληλοι για χαμηλή ή μέτρια συχνότητα χρήσης. Εάν δουλεύουν συνεχώς, υπερθερμαίνονται και ενεργοποιείται το θερμικό που προστατεύει τον κινητήρα διακόπτοντας τη λειτουργία του μέχρι να “κρυώσει”. Η συχνή χρήση τους, εκτός προδιαγραφών, μειώνει τη διάρκεια ζωής τους.

Υδραυλικοί μηχανισμοί με λίπανση ελαίου (oil-bath) και τάση λειτουργίας 230V (μονοφασικοί)

Είναι κατάλληλοι για μεγάλη συχνότητα χρήσης. Έχουν δυνατότητα λειτουργίας σε δύο ταχύτητες: κανονική, για το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής και αργή, για ένα μικρό μέρος προς το τέλος, ώστε η γκαραζόπορτα να μην χτυπάει στα μηχανικά στοπ.

Ο κινητήρας λειτουργεί σε “μπάνιο λαδιού” (oil-bath) και έτσι:

    • Έχουν καλύτερη ψύξη.
    • Παρουσιάζουν λιγότερες φθορές και καταπονήσεις και άρα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τους μηχανισμούς με μόνιμη λίπανση.

Μηχανισμοί με μόνιμη λίπανση και τάση λειτουργίας κινητήρα στα 24V (χαμηλή τάση – συνεχούς ρεύματος)

Είναι κατάλληλοι για μεγάλη συχνότητα χρήσης.

Διαθέτουν σύστημα αναγνώρισης εμποδίων και σταματούν ή/και αντιστρέφουν την πορεία τους όταν διαγνώσουν αντίσταση.

Ο κινητήρας λειτουργεί με τάση 24V (χαμηλής τάσης – συνεχούς ρεύματος). Ο μηχανισμός τροφοδοτείται με τάση 230V από το δίκτυο ρεύματος και, μέσω μετασχηματιστή, την μετατρέπει στην απαιτούμενη τάση 24V.

Μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί μπορούν να δεχτούν μπαταρία σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος.

Βάσει Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όλοι οι μηχανισμοί θα πρέπει να είναι 24V ή, εάν πρόκειται για 230V, θα πρέπει να διαθέτουν ενσωματωμένο σύστημα αναγνώρισης εμποδίων (encoder) για αντιστροφή της πορείας της γκαραζόπορτας.

Συχνότητα χρήσης

Στην επιλογή του μηχανισμού (μοτέρ) γκαραζόπορτας το κύρια κριτήρια είναι:

    • Το πλάτος της γκαραζόπορτας
    • Το βάρος της, και
    • Η συχνότητα χρήσης

Από το πλάτος της γκαραζόπορτας προκύπτει η απόσταση που πρέπει να διανύσει ο μηχανισμός (άνοιγμα + κλείσιμο) σε κάθε εντολή και από το βάρος της, προκύπτει το φορτίο που πρέπει να μετακινήσει.

Το βασικότερο όμως όλων είναι η συχνότητα χρήσης του μηχανισμού τις ώρες αιχμής.

Η γκαραζόπορτα ανοιγοκλείνει με την ίδια συχνότητα όλο το 24ωρο ή με μεγαλύτερη κατά την προσέλευση/αποχώρηση, π.χ., των ενοίκων ή των εργαζομένων; Ποια είναι αυτή η συχνότητα; Προλαβαίνει ο μηχανισμός να “κρυώσει”;

Αυτά είναι τα ερωτήματα που συνήθως δεν λαμβάνονται υπόψιν!

Για παράδειγμα, σε συρόμενη γκαραζόπορτα έως 3μ πλάτος, εάν ο μηχανισμός λειτουργεί έως 30 φορές την ημέρα, με την ίδια κατανομή σε όλες τις ώρες, τότε η πρότασή μας είναι ένας απλός μηχανισμός 230V με μόνιμη λίπανση (με γράσο).

Εάν όμως, ο μηχανισμός πρέπει να λειτουργεί 30-50 φορές, και αυτές μόνον στις ώρες αιχμής, τότε προτείνουμε υδραυλικό μηχανισμό.

Καλέστε μας να μιλήσουμε ειδικά για τη δική σας περίπτωση και να σας προτείνουμε τον καταλληλότερο μηχανισμό για την γκαραζόπορτά σας!

Σχέση μοτέρ – ηλεκτρονικών

Ο κάθε μηχανισμός περιέχει έναν ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου. Το μοτέρ θα εκτελέσει τις κινήσεις σύμφωνα με τις ρυθμίσεις στον πίνακα ελέγχου.

Ο κάθε κατασκευαστής διαθέτει το δικό του ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου ώστε τα μοτέρ του να αποδίδουν το 100% της λειτουργικότητάς τους.

Για παράδειγμα: Η εταιρεία FAAC έχει σχεδιάσει τους ηλεκτρονικούς της πίνακες ώστε τα μοτέρ της να θεωρούνται “έξυπνα”, να εκτελούν δηλαδή οποιαδήποτε λειτουργία, σε επιλεγμένο χρόνο, με ρυθμιζόμενη δύναμη κίνησης, με φρένα, επιβραδύνσεις, να δέχονται εξωτερικές συσκευές όπως ηλεκτρική κλειδαριά, χρονοδιακόπτη, κλειδοδιακόπτη, μπουτόν, φωτοκύτταρα με ή χωρίς πολικότητα καλωδίων, καρταναγνώστες, κ.λπ..

Αυτό σημαίνει ότι σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα, π.χ. της FAAC, έχουμε:

    • μοτέρ FAAC
    • πίνακα ελέγχου FAAC
    • τηλεχειριστήρια FAAC

Γιατί όμως σε τέτοια συστήματα συναντάμε πολλές φορές εξαρτήματα από διαφορετικές εταιρείες; Π.χ. μοτέρ ενός μεγάλου επώνυμου ιταλικού ή γερμανικού οίκου, πίνακα ελέγχου άλλης εταιρείας και χειριστήρια αγνώστου προέλευσης;

“Για την μείωση του κόστους του μηχανισμού”, είναι η απάντηση.

Τέτοιοι συνδυασμοί όμως ακυρώνουν τις δυνατότητες των μηχανισμών, μειώνουν την απόδοσή τους και τη διάρκεια ζωής τους.

Στην πρώτη βλάβη ή στην ανάγκη αγοράς επιπλέον χειριστηρίου, δεν είναι αυτονόητη η εξυπηρέτηση.

Για παράδειγμα: Εάν διαθέτετε μηχανισμό FAAC, εύλογα θα ζητήσετε ένα νέο χειριστήριο FAAC. Όμως αυτό δεν θα ταιριάζει στο μοτέρ σας γιατί δεν διαθέτει τα ηλεκτρονικά μέρη της FAAC. Συνεπώς, δεν ξέρετε ποιο χειριστήριο να ζητήσετε ή γιατί δεν έχει επαρκή εμβέλεια το χειριστήριο ή γιατί το χειριστήριο είναι αντιγραφικό και δεν προσφέρει καμία ασφάλεια, ενώ τα φυλλάδια της FAAC λένε άλλα.

Με λίγα λόγια αυτό που προτείνουμε είναι:

    • Μοτέρ FAAC; Άρα πίνακας με χειριστήρια FAAC.
    • Μοτέρ DEA; Άρα πίνακας με χειριστήρια DEA.
    • Μοτέρ RIB; Άρα πίνακας με χειριστήρια RIB.
    • Μοτέρ VDS; Άρα πίνακας με χειριστήρια VDS.
    • Μοτέρ ΚΕΥ; Άρα πίνακας με χειριστήρια ΚΕΥ.

Πως θα ελέγξετε την ομοιομορφία των συστημάτων του μηχανισμού σας; Δείτε απλά τι αναγράφεται σε αυτά, η πλακέτα και το χειριστήριό σας είναι του ίδιου κατασκευαστή;

Σας παραθέτουμε τις υποδείξεις συντήρησης που προτείνουν μεγάλοι ιταλικοί οίκοι κατασκευής μηχανισμών για γκαραζόπορτες. Σπάνια συναντάμε ενήμερους τεχνικούς και τελικούς αγοραστές για αυτές τις οδηγίες. Συνήθως τα φυλλάδια αυτά δεν παραδίδονται στον τελικό αγοραστή ή χάνονται κατά τη διαδικασία.

Έτσι, μας καλούν μόνον για επισκευή και μόνον όταν σταματήσει να λειτουργεί εντελώς ένας μηχανισμός.

Συντήρηση γκαραζόπορτας

Καταστάσεις μηχανισμών στις οποίες μπορεί να επέμβει κάποιος χωρίς ειδικές γνώσεις.

Δείτε τι λένε οι ειδικοί: Dea System: υποδείξεις συντήρησης για υδραυλικούς μηχανισμούς Η προληπτική συντήρηση και ο τακτικός έλεγχος εξασφαλίζουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται οι προτεινόμενες εργασίες συντήρησης και ελέγχων που πρέπει να γίνονται περιοδικά.
    • Καθαρισμός εξωτερικών επιφανειών: ανά 6 μήνες
    • Έλεγχος βάσεων στήριξης, βιδών κ.λπ.: ανά 6 μήνες
    • Έλεγχος συστήματος απασφάλισης για χειροκίνηση: ανά 6 μήνες
    • Έλεγχος στάθμης και πλήρωση λαδιού: ανά 1 έτος
    • Ολική αντικατάσταση λαδιού: ανά 3 έτη
Dea System: υποδείξεις συντήρησης για ηλεκτρομηχανικούς μηχανισμούς
    • Καθαρισμός εξωτερικών επιφανειών: ανά 6 μήνες
    • Έλεγχος βάσεων στήριξης, βιδών κ.λπ.: ανά 6 μήνες
    • Έλεγχος συστήματος απασφάλισης για χειροκίνηση: ανά 6 μήνες
    • Τερματικοί διακόπτες, φρένα, γρανάζια: ανά 6 μήνες
Faac: υποδείξεις συντήρησης για ηλεκτρομηχανικούς μηχανισμούς Ελέγξτε κάθε 6 μήνες τουλάχιστον τη σωστή λειτουργία του συστήματος, ιδιαίτερα την αρτιότητα των συστημάτων ασφαλείας, όπως των φωτοκυττάρων, της απασφάλισης για χειροκίνηση, της δύναμης/ώθησης του μηχανισμού, τις καλωδιώσεις. Faac: υποδείξεις συντήρησης για υδραυλικούς μηχανισμούς
    • Για εγκαταστάσεις μεσαίας χρήσης, αρκεί ένας ετήσιος έλεγχος.
    • Για εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, οι έλεγχοι λαδιού πρέπει να πραγματοποιούνται κάθε έξι μήνες.
    • Η στάθμη λαδιού πρέπει να είναι περίπου 8 mm από το άνω άκρο της φλάντζας διανομής.
    • Για να συμπληρώσετε το λάδι, πρώτα αφαιρέστε το κάλυμμα και τη μονάδα απελευθέρωσης και, στη συνέχεια, ρίξτε λάδι.
    • ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΛΑΔΙ FAAC XD 220.
    • Ελέγχετε περιοδικά ότι το σύστημα αντισύνθλιψης έχει ρυθμιστεί σωστά (βαλβίδες BY-PASS) και την αποτελεσματικότητα του συστήματος απελευθέρωσης που επιτρέπει την κίνηση των πυλών χειροκίνητα.
    • Οι συσκευές ασφαλείας πρέπει να ελέγχονται κάθε έξι μήνες.
Garazoporta.gr: υποδείξεις συντήρησης πορτών Αυτά που σας προτείνουμε να προσέχετε, δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις ή επίσκεψη τεχνικού στο χώρο σας.
    • Τακτικός έλεγχος: Προτείνεται ο έλεγχος να γίνεται κάθε έξι (6) μήνες.
    • Εφόσον παρατηρήσετε τυχόν φθορές στα συστήματα ή στην γκαραζόπορτα, τότε και μόνο απαιτείται η επίσκεψη του τεχνικού.
    • Με τον έλεγχο αυτό προλαμβάνετε σοβαρές ζημιές, ατυχήματα και εξοικονομείτε χρήματα.
Δείτε αναλυτικές τεχνικές συμβουλές στην ιστοσελίδα www.garazparts.com.

Για περισσότερες πληροφορίες, φυλλάδια μηχανισμών, περιγραφή, χαρακτηριστικά, τεχνικές προδιαγραφές, σχεδιαγράμματα και φωτογραφίες ανταλλακτικών με πλήρως μεταφρασμένη περιγραφή, εξαρτήματα γκαραζοπορτών, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.garazparts.com.

Εκεί, αναζητήστε και βρείτε το μηχανισμό που έχετε και στη σελίδα του όλα τα διαθέσιμα έγγραφα και τα ανταλλακτικά του.