Αντικαταστάθηκε το παλαιό συρόμενο FAAC με νέο υδραυλικό FAAC 844.
Το παλαιό μοτέρ της συρόμενης γκαραζόπορτας ήταν τοποθετημένο μέσα σχεδόν στο έδαφος τραβώντας όλη την υγρασία και κυρίως κάθε φορά που έβρεχε.
Το σώμα του μοτέρ διαβρώθηκε μέχρι που η υγρασία έφτασε στα εσωτερικά εξαρτήματα του συρόμενου μηχανισμού.
Η αντικατάσταση ήταν ολοκληρωτική. Η νέα κρεμαγιέρα τοποθετήθηκε με μασίφ λάμα και αποστάτες σε νέα θέση, πιο ψηλά.
Το συρόμενο μοτέρ τοποθετήθηκε πάνω σε υπερυψωμένη βάση για να μην επηρεάζεται από την υγρασία και να έχει κενό από κάτω ώστε να αερίζεται και να στεγνώνει.