Τα πέντε διαφορετικά επίπεδα υψομετρικού της πρόσοψης ήταν η μεγάλη πρόκληση για την επιλογή και την εφαρμογή των μεταλλικών πορτών.
Ξεκινώντας από αριστερά της πρόσοψης, στο πρώτο επίπεδο, τοποθετήσαμε συρόμενη γκαραζόπορτα και στο δεύτερο επίπεδο της μάνδρας, τα κάγκελα περίφραξης. Στο σημείο που ανοίγει η συρόμενη πόρτα υπάρχουν σκαλιά για την αλλαγή του επιπέδου της αυλής και έτσι, διαμορφώθηκε κατάλληλα ο χώρος, κατόπιν συμφωνίας με τους υπόλοιπους τεχνικούς του πελάτη, ώστε να εγκατασταθεί ο οδηγός εδάφους και το συρόμενο μοτέρ.
Στο τρίτο επίπεδο, υπάρχει το άνοιγμα για την είσοδο των πεζών το οποίο είχε ήδη διαμορφωθεί και οριοθετηθεί με τσιμεντένιες κολώνες.
Κατασκευάσαμε και τοποθετήσαμε πόρτα εισόδου πεζών με κάλυψη από λαμαρίνες με μία όμορφη και διακριτική κάθετη εσοχή/σκωτία ενώ το σταθερό πλαϊνό της πόρτας κατασκευάστηκε σε σχέδιο ίδιο με τις γκαραζόπορτες και τα κάγκελα από οριζόντιες φάσες σιδήρου.
Στο τέταρτο επίπεδο, τοποθετήσαμε μία βοηθητική μικρότερη συρόμενη γκαραζόπορτα.
Στο πέμπτο χαμηλότερο και δυσκολότερο σημείο της πρόσοψης, τοποθετήσαμε τηλεσκοπική συρόμενη γκαραζόπορτα με 3-φύλλα. Το άνοιγμα της εισόδου του γκαράζ είναι 3 μέτρα περίπου αλλά δεν υπήρχε αρκετό σημείο στο πλάι για την αποθήκη μαζέματος των φύλλων μετά το άνοιγμα της γκαραζόπορτας.
Στο σημείο αυτό υπάρχουν σκαλιά και στη συνέχεια το τσιμεντένιο πίλαρ της ΔΕΗ.
Τα σκαλιά στένεψαν και στη μικρή αυτή απόσταση, τοποθετήσαμε σταθερό κάγκελο το οποίο χρησιμεύει για αποθήκη ανοίγματος των φύλλων της τηλεσκοπικής γκαραζόπορτας.
Η γκαραζόπορτα είναι Multi τηλεσκοπική, δηλαδή αποτελείται από 3-φύλλα τα οποία κινούνται ταυτόχρονα με ένα συρόμενο μοτέρ.
Με τη δυνατότητα που μάς δίνει το multi τηλεσκοπικό σύστημα της Ιταλικής εταιρείας Fac srl, καταφέραμε και διατηρήσαμε καθαρό το άνοιγμα της εισόδου των 3 μέτρων.
Οι κατασκευές ολοκληρώθηκαν στο χώρο μας, προσαρμόστηκε το τηλεσκοπικό σύστημα σύμφωνα με τις διαστάσεις των φύλλων, έγιναν οι διατρήσεις στα κασώματα για την προσαρμογή των εξαρτημάτων του συστήματος και στη συνέχεια το σύστημα κίνησης αφαιρέθηκε για να εφαρμοστεί ξανά μετά την εγκατάσταση των πορτών.
Το σχέδιο των κατασκευών είναι από άνισες οριζόντιες φάσες σιδήρου διαφόρων διαστάσεων όπως φάσα ύψους 40mm, 60mm, 100mm, 120mm με αναλογική και συμμετρική διάταξη και ισομεγέθη κενά μεταξύ τους.
Η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε, οι κατασκευές βάφτηκαν και τέλος τοποθετήθηκαν τα συστήματα κίνησης, τα συρόμενα μοτέρ και τα φωτοκύτταρα ασφαλείας.