Τοποθετήθηκε πλαίσιο από γαλβανισμένα στρατζαριστά διαστάσεων 100Χ20 για την προσαρμογή της πόρτας στο άνοιγμα.
Πίσω από τα κάθετα σίδερα κρύβονται οι οδηγοί της σπαστής πόρτας. Οι οδηγοί της πόρτας καλύπτουν πάντα 10 εκατοστά από την κάθε πλευρά και το στρατζαριστό είναι ανάλογου μεγέθους.
Η στήριξη όλου του συστήματος γίνεται στην οροφή του γκαράζ γι’ αυτό και οι πόρτες ονομάζονται <γκαραζόπορτες οροφής>.
Οι στράτζες βάφτηκαν στην απόχρωση του τοίχου και δύσκολα κανείς μπορεί να ξεχωρίσει τη μεταλλική κατασκευή που έγινε.
Η τοποθέτηση των οδηγών σε όλη τη διαδρομή τους απαιτεί απόλυτη ακρίβεια.
Από αυτό τον σκελετό εξαρτάται η σωστή κίνηση και η εφαρμογή της πόρτας.
Η πόρτα αποτελείται από 5 πανέλα στο ύψος ώστε να καλυφθούν τα 2,50 μέτρα του ανοίγματος μέχρι την οροφή. Στο φάρδος η πόρτα είναι 4,75 μέτρα.
Το μοτέρ αποτελείται από δύο τμήματα. Το κινούμενο μέρος του μοτέρ στηρίζεται στην οροφή και ακολουθεί την κίνηση της πόρτας.
Το δεύτερο μέρος του μοτέρ, στηρίζεται στον πλαϊνό τοίχο του γκαράζ σε τέτοιο ύψος ώστε να μπορούμε να πατήσουμε το μπουτόν που είναι ενσωματωμένο πάνω σε αυτό και για να φωτίζει επαρκώς το φως που διαθέτει και διαρκεί για μερικά λεπτά μετά το κλείσιμο της πόρτας.
Η σπαστή πόρτα με πάχος πανέλου 45 εκατοστών είναι η ασφαλέστερη γκαραζόπορτα. Μόλις κατέβει, κουμπώνει το ένα πανέλο με το άλλο εντελώς κάθετα και σφραγίζουν τα περιμετρικά λάστιχα που διαθέτει.
Το σχέδιο της πόρτας είναι ταμπλαδωτό. Διαθέτει, δηλαδή, ίδιου μεγέθους παραλληλόγραμμα σε όλη την επιφάνειά της.