Η συρόμενη γκαραζόπορτα που υπήρχε στην είσοδο του εργοστασίου ήταν πλάτους περίπου 12 μέτρα. Το να σύρετε συνεχώς μια πόρτα τέτοιου μεγέθους αρκετές φορές την ημέρα, ήταν μεγάλη καθυστέρηση για τα οχήματα που περίμεναν να μπουν στο χώρο, απαιτώντας και πολύ χώρο για να συρθεί.
Μας ζητήθηκε, λοιπόν, η υπάρχουσα κατασκευή να κοπεί στη μέση και να μετατραπεί σε δύο συρόμενες πόρτες. Η πόρτα κόπηκε στη μέση και κολλήθηκαν τα νέα πλαίσια από κοιλοδοκούς στο σημείο κοπής των πορτών.
Τοποθετήθηκαν κολώνες από κοιλοδοκούς για τη στήριξη των πορτών, οι οποίες πακτώθηκαν στο έδαφος.
Η ράγα κύλισης για την μία πόρτα που σύρεται αριστερά παρέμεινε. Τοποθετήθηκε νέα ράγα κύλισης για την πόρτα που σύρετε δεξιά, αφού πρωτίστως σκάφτηκε και διαμορφώθηκε το έδαφος. Σταθεροποιήσαμε τη ράγα με τσιμέντο. Η πόρτα όσο ήταν ενιαία, διέθετε δύο ράουλα. Τώρα που διαμορφώθηκε σε δύο πόρτες, τοποθετήσαμε από δύο ράουλα σε κάθε πόρτα.
Ο γερανός που διαθέτει το φορτηγό της εταιρείας, έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην εργασία αυτή. Οι διαστάσεις της πόρτας ήταν μεγάλες και το σήκωμα, τα γυρίσματα και γενικά όλες οι κινήσεις που απαιτούνταν ήταν αδύνατο να γίνουν με τα χέρια.
Αφού τροποποιήθηκε η πόρτα, τοποθετήσαμε δύο συρόμενους μηχανισμούς ικανούς να σύρουν τις νέες πόρτες και κατάλληλους για τα συχνά ανοιγοκλεισίματα που απαιτεί ο επαγγελματικός χώρος. Για ασφάλεια, τοποθετήθηκαν φωτοκύτταρα και φανοί που ανάβοντας προειδοποιούν οτι οι πόρτες βρίσκονται σε κίνηση.