Η πόρτα από αστοχίες κατά την κατασκευή της δεν μπορούσε να ηλεκτροκινηθεί καθώς και να κινηθεί χειροκίνητα εξαιτίας του βάρους και της κατηφορικής κλίσης του δρόμου.Επιπλέον στο αισθητικό κομμάτι με ατρόχιστες συγκολλήσεις, πλαίσιο χωρίς φάλτσα και κάλυψη με πλαστικές τάπες, στρεβλωμένα σίδερα, πολλούς μεντεσέδες, μικρά ράουλα κύλισης και άλλες αισθητικές και λειτουργικές λεπτομέρειες.
Κανείς δεν αναλάμβανε να δώσει υπεύθυνη λύση στον πελάτη με εγγύηση σωστής λειτουργίας της πόρτας και του μηχανισμού.
Μεταφέραμε στις εγκαταστάσεις μας τη συρόμενη πόρτα για να την ανακατασκευάσουμε και να την ηλεκτροκινήσουμε με συρόμενο μοτέρ.
Ξεκινήσαμε την ανακατασκευή της συρόμενης πόρτας με προοπτική να γίνει μία ορθογώνια γκαραζόπορτα που να μπορεί να δεχτεί συρόμενο μοτέρ και το κυριότερο, όταν χρειαστεί να απασφαλιστεί για να κινηθεί χειροκίνητα, αυτό να γίνεται εύκολα χωρίς να υπάρχει φόβος να φύγει στην κατηφόρα.
Αφαιρέθηκε το πλαίσιο της γκαραζόπορτας και κρατήσαμε μόνο τα κομμάτια που χρειαζόμασταν και που μπορούσαμε να ισιώσουμε.
Η επένδυση της γκαραζόπορτας κόπηκε χωριστά αφού έπρεπε να παραμείνει το ενσωματωμένο πορτάκι πεζών και στη νέα γκαραζόπορτα.
Μοντάρισμα γκαραζόπορτας: 1) Κατασκευάστηκε νέο πλαίσιο από κοιλοδοκό πάχους 3 χιλιοστών και τοποθετήθηκε το πρώτο κομμάτι επένδυσης που διαθέτει το πορτάκι πεζών. 2) Τοποθετήθηκε κάθετος κοιλοδοκός για στήριξη της ανθρωποθυρίδας και διαχωρισμό από την υπόλοιπη επένδυση. 3) Τοποθετήθηκε οριζόντιος κοιλοδοκός στο κάτω μέρος ώστε να συνεχίσει το ίδιο σχέδιο. 4) Μπήκαν διαχωριστικά σίδερα και νέοι ταμπλάδες.
Εξαρτήματα γκαραζόπορτας: 1) Δυο νέοι μεντεσέδες σιδήρου βαρέως τύπου στο πορτάκι πεζών αντί για 5 μεντεσέδες. 2) Κατασκευή οδηγού εδάφους από μασίφ λάμα και μασίφ στρογγυλό. Κρεμαγιέρα συρόμενου μοτέρ με τους αποστάστες κολλημένους σε λάμα πάχους 10 χιλιοστών.
3) Αλφάδιασμα και κόλληση λάμας και κρεμαγιέρας επάνω στην γκαραζόπορτα. 4) Κλειδαριά για πορτάκι πεζών και λάμα για μπινί πόρτας σε όλο το ύψος της πόρτας. 5) Αντηρίδα στήριξης πόρτας από κοιλοδοκό πάχους 3 χιλιοστών.
Αρχικά τοποθετήθηκε ο οδηγός εδάφους και στη συνέχεια ο πελάτης έκανε τη γέμιση της διαφοράς με μπετόν.
Η συρόμενη γκαραζόπορτα τοποθετήθηκε πλήρως ανακατασκευασμένη, ίσια και απόλυτα λειτουργική. Το πορτάκι πεζών είναι <ζυγισμένο> και συνεπώς στέκεται όπου το αφήσουμε ανοιχτό.
Τοποθετήσαμε το συρόμενο μοτέρ Livi 6N/24 της Ιταλικής εταιρείας Dea Systems. Το μοτέρ έχει λειτουργία κινητήρα στα 24V, είναι κατάλληλο για συχνή χρήση, διαθέτει αναγνώριση εμποδίου με αντιστροφή της πόρτας και παρέχονται 3 έτη εργοστασιακή εγγύηση.
Στερεώθηκε σε υπερυψωμένη βάση ώστε να μην επηρεάζεται από σκόνες, υγρασίες και νερά.
Για πρόσθετη ασφάλεια τοποθετήθηκαν συσκευές φωτοκυττάρων οι οποίες εκτός την ασφάλεια που προσφέρουν, ρυθμίσαμε και χρόνο αυτόματου κλεισίματος ώστε να διασφαλίσουμε ότι η γκαραζόπορτα πάντα θα κλείνει.
Τέλος, συνδέσαμε μπαταρίες ανάγκης οι οποίες τοποθετήθηκαν μέσα στο μοτέρ και προσφέρουν αυτόματη κίνηση της συρόμενης πόρτας ακόμα και σε διακοπή ρεύματος.
Βίντεο εγκατάστασης